lauantai 14. kesäkuuta 2008

Kuka ja mistä minä oikein olen ?

Synnyin huhtikuussa 2008, mutta missä - sitä en muista.

Minusta vain kerrotaan, että lauantaina 7.6.2008 joku löysi minut Wasalandian parkkipaikalta.
Kiltti Lisen sai puhelun Kissataloon, jonka kautta minut sijoitettiin kotihoitoon Koulukadulle.
Olin vielä niin pieni, ettei minua voitu rokottamattomana sijoittaa kymmenien aikuisten kissojen seuraan.

Havaittiin, että olen hyvässä kunnossa ja hyvää hoitoakin olin saanut.
Suhtauduin luottamuksellisesti ihmisiin ja viihdyin sylissä. Katseeni olin lämmin
ja luottamuksellinen.

Kissatalossa odotetaan nyt kuusitoista päivää, että oikea omistajani kaipaisi minua.
Torstaina sain rokotuksen ja sitten tapahtui jotain outoa.

Iltakuuden jälkeen minut sujautettiin kissankuljetuslaatikkoon ja Lisen vei minut Kissatalolle.
Siellä odotti kymenvuotias tyttö oman äitinsä ja isänsä kanssa. Halusivat nähdä minut,
sillä tytölle oli luvattu oma kissa. Pitivät minua sylissä ja hellien ihastelivat.
Aurinko paistoi, oli kesäisen lämmintä ja nautin olostani.

Olen siis saamassa oman kodin, mikäli oikeasta emännästäni tai isännästäni ei juhannukseen mennessä kuulu mitään.

Hieman jännittää, kuinka tässä mahtaa käydä !




Ei kommentteja: