keskiviikko 6. elokuuta 2008

Lomaviikko Kallen kanssa

Perhe oli viikon kesälomamatkalla ja pääsin hoitoon kissaystävieni luokse. Kummitäti, joka hoivasi minua löytymiseni jälkeen lupautui ottamaan minut Kallen, Affen, Saaran ja kumppanien seuraan. Kalle hoivasi minua kuin omaa pentuaan, vaikka komea uros itse olikin. Tyttökissojen kanssa en tullut yhtä hyvin juttuun. Ne sihisivät minulle ja Kallelle. Mutta mitäs me pojat tytöistä - me pidettiin yhtä ja leikimme yömyöhään. Ulkomuodoltaan olimme kuin isä ja poika.

Kummitäti lähetti Oonalle tekstiviestejä ja valokuvia päivittäin. Matkalaiset ikävöivät "poikaa" , ja ylistivät kuinka hyvässä hoidossa olin.

Haikea hetki se oli, kun minua noudettiin taas omaan kotiin. Kummitäti ikävöi nyt vuorostaan ja Kallekin taisi jäädä haikein mielin ilman kaveria. Mutta me pidämme yhteyttä - tiedä vaikka Kalle pääsisi meille vuorostaan vaikkapa yökylään ....

Nyt on äiti palannut taas työhön ja minulle tarjoutuu oiva tilaisuus "hoivata" hänen poissaollessaan kukkia.




1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

meilläkin oli ikävä wallea kun oonan perhe oli viikon poissa.mutta nyt on taas kivaa kun kaikki ovat kotona t:oonan kaverit!